Biuro Rachunkowe Buchalter

Zapraszamy do naszego biura jeżeli poszukujecie księgowych, którym możecie zaufać i powierzyć prowadzenie swojej księgowości. Gwarantujemy profesjonalną, rzetelną i dostosowaną indywidualnie do potrzeb każdej firmy obsługę księgową oraz konkurencyjne ceny świadczonych usług.

O nas

Działamy na rynku usług księgowych od 1996 roku. Większość naszych klientów współpracuje z nami od początku założenia swojej firmy. Do tej pory zaufało nam wiele firm o bardzo różnorodnym profilu prowadzonej działalności gospodarczej.

Nasze działania skierowane są tak aby każdy był zadowolony z usług które świadczymy. Usługi przez nas świadczone dostosowane są do indywidualnych oczekiwań i potrzeb każdego klienta. Staramy się zapewnić pełen komfort współpracy i miłą atmosferę przy obsłudze. Ponosimy pełną odpowiedzialność za rzetelność świadczonych przez nas usług. Posiadamy certyfikat księgowy ministerstwa finansów oraz obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności z zakresu usługowego prowadzenie ksiąg rachunkowych.

Oferta

Ceny świadczonych usług są ustalane indywidualnie podczas spotkania z Klientem. Koszt świadczonych przez nas usług jest uzależniony od rodzaju prowadzonej działalności gospodarczej, ilości zatrudnionych pracowników, ilości księgowanych dokumentów.

Księgowość

  • Podatkowa Księga Przychodów i rozchodów
  • Ewidencja przychodów dla celów zryczałtowanego podatku
  • prowadzenie ewidencji (rejestrów) dla celów rozliczania podatku VAT
  • sporządzanie i przekazywanie deklaracji podatkowych: PIT, VAT
  • sporządzanie sprawozdań z transakcji obrotu wewnątrz unijnego
  • sporządzanie sprawozdań statystycznych
  • PIT – zeznania roczne
  • Pomoc przy zakładaniu firm

Kadry i płace

  • sporządzanie list wynagrodzeń pracowników
  • prowadzenie kart przychodów pracowników
  • sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS
  • sporządzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
  • prowadzenie akt osobowych
  • sporządzanie regulaminów i instrukcji wymaganych przez prawo pracy.

Zapraszamy do skorzystania z naszego cennika

Two columns
Pionowo
Poziomo
Cennik usług
Wartość usługi
Nazwa Total
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
Have a promocode?
Promocode Hide Show

Poznaj Wirtualne Biuro

Usługa wirtualnego biura polega na udostępnieniu adresu do rejestracji i korespondencji bez konieczności fizycznego przebywania przedsiębiorcy w danym miejscu. Wirtualne biuro przejmuje opiekę  nad częścią zadań, które są niezbędne w każdym przedsiębiorstwie (np. obsługa poczty przychodzącej, powiadomienie o korespondencji, skanowanie poczty, wynajem sali konferencyjnej, pomoc przy założeniu firmy, rachunku bankowego, obsługa księgowości, pomoc prawna), pozwala zaoszczędzić czas i zmniejszyć koszty prowadzenia działalności. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które pracują w terenie, chcą pracować z domu, ich praca polega na przemieszczaniu się lub chcą jednocześnie pracować i podróżować. Nie każdy chce rejestrować działalność pod swoim adresem domowym – zachowanie prywatności to podstawowa potrzeba każdego człowieka. Nie każdy  przedsiębiorca chce by jego prywatny zamieszkania widniał publicznie w Internecie. W takim wypadku wirtualny adres firmy sprawdzi się idealnie. Dodatkowo oferuje szeroki  wachlarz usług biznesowych i zapewniając bezpieczeństwo klientom.

Dzięki skorzystaniu z usługi Wirtualnego Biura otrzymują Państwo:

  • adres, pod którym możecie zarejestrować siedzibę firmy w Urzędach/KRS;
  • stałą, pełną obsługę sekretariatu (odbieranie poczty, skanowanie jej i przesyłanie pod wskazany adres mailowy);
  • obsługę księgową, doradztwo prawne, doradztwo marketingowe;
  • miejsce do spotkań z klientami, podpisywania kontraktów, prowadzenia szkoleń i konferencji.

Naczelny Sąd Administracyjny rozstrzygnął wszelkie wątpliwości w 2014 roku. Bywały przypadki kwestionowania przez urzędy skarbowe możliwości zarejestrowania działalności gospodarczej w tego typu biurze (bez numeru konkretnego lokalu), odmawiając nadania NIP. Naczelny Sąd Administracyjny wykazał, że przedsiębiorca nie musi podawać numeru lokalu, a czynności zarządcze firmy mogą być prowadzone z dowolnego miejsca, także z wykorzystaniem biura wirtualnego. Jednak warto zwrócić uwagę na wybór wiarygodnego wirtualnego biura.

Przedsiębiorca ma możliwość wyboru pakietu dopasowanego do swoich potrzeb. Wirtualne biuro umożliwia wpisanie adresu jako swojej siedziby w urzędach, KRS i ewidencji działalności gospodarczej. Obsługę korespondencji. W biurze znajduje się sala konferencyjna oraz fizyczne biura, które można wynająć na spotkania zarządu, kontrolę skarbową czy chociażby negocjacje z klientem. Udogodnienia w postaci prowadzenia sekretariatu , prowadzenie księgowości, poradnictwa prawnego.

Usługa Wirtualne Biuro może być adresem rejestracyjnym oraz korespondencyjnym dla twojej firmy, miejscem, w którym przeprowadzisz negocjacje handlowe, pozyskasz partnera biznesowego lub przeprowadzisz rekrutację na nowego pracownika. Wirtualne Biuro to możliwość wykorzystania udostępnionej przez nas przestrzeni . Pozwoli to na przygotowanie biznesowego spotkania, zorganizowanie szkolenia czy też negocjacji w takich warunkach, które podkreślą rangę wydarzenia.

Wsparcie, którego udzielamy, obejmuje więc nie tylko udostępnienie wirtualnego adresu, ale również kompleksowej pomocy przy obsłudze spraw bieżących, związanych przede wszystkim z utrzymaniem płynnego kontaktu z klientami i kontrahentami. Jest to niezwykle ważne i ma znaczący wpływ na ocenę Państwa działalności. Z przyjemnością będziemy się również dzielić z Państwem naszym doświadczeniem marketingowym, jak również pomożemy w usprawnieniu sekretariatu oraz księgowości.

Dostępne pakiety dla wirtualnego biura

Mini

50 brutto / miesięcznie
  • adres do rejestracji i korespondencji
  • odbieranie korespondencji
  • powiadomienie o korespondencji przychodzącej
  • przechowywanie korespondencji

Medium

70 brutto / miesięcznie
  • adres do rejestracji i korespondencji
  • odbieranie korespondencji
  • powiadomienie o korespondencji przychodzącej
  • przechowywanie korespondencji
  • skanowanie poczty przychodzącej

Extra

90 brutto / miesięcznie
  • adres do rejestracji i korespondencji
  • odbieranie korespondencji
  • powiadomienie o korespondencji przychodzącej
  • przechowywanie korespondencji
  • skanowanie poczty przychodzącej
  • dedykowany nr telefonu z przekierowaniem na inny tel.

Kontakt

Cecylia Burda

+48 695 623 761
[email protected]

Bianka Burda

+48 602 369 130
[email protected]

Adres

ul. Żelechowskich 3
32-040 Rzeszotary

Wyślij wiadomość

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Scroll to Top